> En eller flere varer i din handlekurv har blitt utsolgt. Forsøk å tømme handlekurven og legg til produkter på nytt
> Kommunikasjonssvikt mellom betalingssystemene og din bankforbindelse. Forsøk et annet betalingsalternativ.
> Ditt VISA eller MasterCard er utstedt i et annet land enn Norge, Svergie eller Danmark.
> Kortet du benytter er sperret fra vår netthandelsløsning.
> Manglende dekning på konto
- Hvordan leveres min bestilling?
INTERSPORT.no samarbeider med PostNord. Varene dine leveres til den butikken du velger, eller du kan få de levert hjem på døren eller til jobben. Om du har bestilt pakken levert hos en butikk, vil du få tilsendt en SMS med henteinformasjon så snart pakken er ankommet ditt postkontor. Om du har bestilt hjemlevering så vil sjåføren kontakte deg for nærmere avtale om leveringstidspunktet.
- Hva koster det å få levert en vare fra INTERSPORT.no?
Prisen vil variere ut ifra antall kolli, vekt på pakken, hvor du bor og hvilket fraktalternativ du velger. Frakten regnes automatisk ut i «Handlekurven» og blir oppført som «Frakt fra». Endelig pris på frakt ser man etter at man har valgt leveringsalternativ.
- Hva gjør jeg om min vare er ødelagt ved levering?
Hvis varen er transportskadet eller savnet skal du umiddelbart sende en e-post til kundeservice. Er varen skadet eller savnet under transport, vil du få en ny vare uten ekstra kostnad. Den nye varen blir sendt når den reklamerende varen har ankommet vårt lager. Oppdager du at emballasjen er skadet skal du gjøre sjåføren oppmerksom på dette når du mottar den. Eventuelle skader som oppdages ved oppakning skal meldes til vårt kundesenter umiddelbart.